Продавець AvtoSmak розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
839 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи неробочій час або вихідний. Вашу заявку буде оброблено у робочий час.

ПРАЦЮЄМО підбір 0631177578 русский военный корабль иди НАХУЙ
Контакти
AvtoSmakМенеджер
вул. Катерини Гандзюк, 1, Київ, Україна
+380 (63) 117-75-78
Viber, Telegram
+380 (68) 138-41-45
+380 (99) 333-50-92
Мапа
+380 (63) 117-75-78
+380 (68) 138-41-45
+380 (99) 333-50-92

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

1. Повернення товару відбувається за попереднім узгодженням. Продавець не виїжджає до покупця під час повернення товару. Всі витрати, пов'язані з доставкою товару, оплачує покупець. Датою покупки вважається дата замовлення товару Покупцем, крім товарів під замовлення. 2. Вимоги до повертального товару: • товар приймається до повернення тільки в початковому пакованні, у якому він був проданий клієнтові, незалежно від причини повернення; • паковання не має містити жодних написів, без слідів скотчу, наклейок перевізника та слідів пошкодження. 3. Якщо товару треба повернути через його дефект, але він уже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно оформити пресацію, надавши такі документи: • спрямування та висновок СТО про проведення робіт зі встановлення цієї запчастини на автомобіль клієнта та її профнепридатності; • копію замовлення — заряд СТО, де вироблялося встановлення запчастин на автомобіль; • копію ліцензії цього СТО на проведення робіт зі встановлення цієї запчастини й обслуговування цього типу автомобіля; • копію сертифікату відповідності на надання послуг СТО; • документ, що підтверджує факт придбання Товара в Продавця. Зверніть увагу на те, що в претензії Вам може бути відведено в разі самостійного монтажу автозапчастин. 4. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце: • природний, нормальний для певного терміну експлуатації знос товару; • ушкодження товару внаслідок непрофесійного її встановлення або недбалої експлуатації, ДТП, механічне пошкодження; • встановлення запчастин клієнтом самостійно або на СТО не має ліцензії на проведення цього різновиду робіт;

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner