Кошик
271 відгук
AvtoSmak-запчастини за смачними цінами
Контакти
AvtoSmakМенеджер
УкраинаКиївул. Беломорская,1
+380631177578
Viber, WhatsApp,Telegram
+380682176007
+380993335092
Мапа
  • AvtoSmak
  • Умови повернення та обміну

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

1. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару. Всі витрати пов'язані з доставкою товару оплачує покупець 2. Вимоги до повернутого товару: • товар приймається до повернення тільки у первинній упаковці, в якій він був проданий клієнту, не залежно від причини повернення; • упаковка не повинна містити будь-які написи, без слідів скотчу, наклейок перевізника і слідів пошкодження. 3. Якщо товару підлягає поверненню з-за його дефекту, але він вже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно оформити претензію, надавши наступні документи: • довідку і висновок СТО про проведення робіт по установці даної запчастини на автомобіль клієнта та її профнепридатність; • копію замовлення-наряду СТО, де проводилася установка запчастини на автомобіль; • копію ліцензії даного СТО на проведення робіт по установці цієї запчастини і обслуговування даного типу автомобіля; • копію сертифіката відповідності на надання послуг СТО; • документ, що підтверджує факт покупки Товару у Продавця. Зверніть увагу на те, що претензії Вам може бути відмовлено у разі самостійного монтажу автозапчастин. 4. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце: • природний, нормальний для певного строку експлуатації знос товару; • пошкодження товару внаслідок непрофесійної її установки або недбалої експлуатації, ДТП, механічне пошкодження; • встановлення запчастин клієнтом самостійно або на СТО не має ліцензії на проведення даного виду робіт;

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.